change of plans - Reisverslag uit Voorhout, Nederland van Robin Rozendaal - WaarBenJij.nu change of plans - Reisverslag uit Voorhout, Nederland van Robin Rozendaal - WaarBenJij.nu

change of plans

Door: Robin

Blijf op de hoogte en volg Robin

10 September 2009 | Nederland, Voorhout

Zoals sommigen van jullie al weten ben ik weer teruggekeerd naar het kleine Nederland.

Mijn stage bij de Holland America Line is in goed overleg met school en de HAL beëindigd.

Cruiseschepen en het bedrijf wat daar aan boord gevoerd wordt was helaas niet mijn ding. Verder niks kwaads over de HAL, ze hebben me wel overal goed mee geholpen.

Tijdens mijn tijd aan boord van de Volendam moest ik al wel op zoek naar een oplossing. Via via ben ik bij de kustwacht terecht gekomen.

Na een sollicitatie vanaf de Volendam werd ik uitgenodigd voor een gesprek.

Dit gesprek zou aan boord van de Barend Biesheuvel plaatsvinden met de kapitein en iemand van de Rijksrederij.

Beide heren waren erg positief, en ik kon direct beginnen.

Mijn stage aan boord van de Barend Biesheuvel zal dus aanstaande maandag van start gaan.

Hierover spoedig meer berichten.

Gr Robin

• 14 September 2009 - 18:58

Thuis:

Robin, Veel succes en plezier in de Engelse wateren en haven(s).